منتدي ايجبت احلي دنيا
اذا لم تكن مسجلا لدينا فعليك بالتسجيل اولا واذا كنت قد سبق لك التسجيل فعليك بادخل اسمك الحركي ورقمك السري واهلا ومرحبا بك ..

منتدي ايجبت احلي دنيا

منتدي روم ايجبت احلي دنيا شامل بالكام فروج ويمنع وضع اي برامج داخل المنتدي لعدم حذف عضويتك نهائيا
 
البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالشات الكتابي
رابط جديد : يمكنك الاتصال www.ahladonia.net
انها غرفه دردشه بالصوت والصوره وبدرجه نقاء عاليه جدا تجمع مختلف الجنسيات العربيه داخل مكان واحد EGYPT_AHLA_DONIA
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» *عيدميلادوليدكيوبيد
الإثنين مايو 30, 2011 12:23 am من طرف mr_hassan

» للفتيات فقط..هل انتي مجنونه..ادخلي واحكمي.
الجمعة مايو 20, 2011 10:30 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد gopaعزيزاحلا دنيا
الثلاثاء أبريل 12, 2011 12:43 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد zahra احلا دنيا
الثلاثاء أبريل 05, 2011 12:13 am من طرف mr_hassan

» * عيد الاضحى المبارك
الإثنين نوفمبر 15, 2010 1:01 pm من طرف mr_hassan

» *الوقوف علي عرفة
الإثنين نوفمبر 15, 2010 12:48 pm من طرف mr_hassan

» *تهنئة بالخطوبة السعيدة من القلب للأخ / جاكو
الخميس نوفمبر 04, 2010 8:20 am من طرف SHROUKJ

» أهدااااء
الأحد أكتوبر 31, 2010 4:57 pm من طرف SHROUKJ

» *عيدميلاد الاخ/ عمرو جاكو
الأربعاء سبتمبر 29, 2010 2:31 pm من طرف mr_hassan

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
راسلنا لنقوم بالتبادل الاعلاني سويا نرحب بكل المنتديات والمواقع التي تتقيد بالاخلاق الفاضله والمواضيع الهادفه فقط لاغير .. مدراء منتدي احلي دنيا
عضوية مميزة
SUPERاحصل علي عضوية مميزةمن هنااعرف الشروطمن هنا

شاطر | 
 

 لعبه جديده بس جميله جدا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: لعبه جديده بس جميله جدا   السبت ديسمبر 26, 2009 4:32 pm

أولا هى لعبه شبيه بلعبة بسبس
وهى كل عضو يدخل يقول رقم أو تاريخ والعضو اللى بعده يقول بيفكرو بإيه الرقم ده

وانا هابدأ الرقم ( 6 )

العضو اللى بعدى بيفكرك بإيه

sunny bounce sunny bounce
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Festk
Owner
Owner
avatar

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   السبت ديسمبر 26, 2009 10:19 pm

ههههههههههههههههههههههه مش بيفكرني بحاجه

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   السبت ديسمبر 26, 2009 10:24 pm

Festk كتب:
ههههههههههههههههههههههه مش بيفكرني بحاجه
    scratchامممممممممم و يطلع رقم كام دة يا منى علشان اجاوب عليةscratch
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Festk
Owner
Owner
avatar

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   السبت ديسمبر 26, 2009 10:29 pm

تمرعتقد انتي الرقم الوحيد اللي تعرفيه وبتكتبيه كتير

هو الزيرو

بيفكرك بتصحيح الواجب

اكيد الطلاب بتوعك فاشلين

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   السبت ديسمبر 26, 2009 10:53 pm


  • ال فاشلين ال عيب عليكى احنا جامدين برضة عارفة الرقم زيرو دة بيفكرنى باية بيفكرنى بحياة الانسان لما تنتهى و يكتشف انة ضيعها هدر و طالع من الدنيا صفر اليدين و انا طبعا اقصد الاعمال الطيبة و رقمى هو رقم 3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد ديسمبر 27, 2009 12:06 am

رقم 3 بيفكرنى
ب 3 يوم العيد كان احلى يوم فى عمرى بصراحه
رقمى انا8
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد ديسمبر 27, 2009 12:10 am


  • رقم 8 بيفكرنى بعجايب الدنيا السبع العجيبة الرقم 8 هى المنتدى اللى احنا فية دة بصراحة و رقمى هو 5
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد ديسمبر 27, 2009 12:21 am

هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه رقم 5 دى لما بعوذ اخمس على نفسى
من حد ههههههههههههههههههههههههه
رقمى 12
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد ديسمبر 27, 2009 3:24 pm

رقم 12 بيفكرنى بعدد شهور السنة و هو اخر شهر فى السنة بيقولنا فوقوا السنة خلصت يا ترى عملتوا اية طول السنة و ناويين تعملوا اية فى السنة الجديدة و رقمى هو 7
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7oob_a7laa
Sup Ow
Sup Ow
avatar

المدينة / المحافظة : cairo
الموقع الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد ديسمبر 27, 2009 3:49 pm

بيفكرنى بالشهر اللى اتولدت فية يوليو

رقم 10

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد ديسمبر 27, 2009 5:25 pm

امممممممممم 10 بيفكرنى برقم
بتنا القديم
رقم 21
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد ديسمبر 27, 2009 5:46 pm

امممممممم 21 بيفكرنى برقم بتنا الجديد
15
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الإثنين ديسمبر 28, 2009 12:53 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه تمر ههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
رقم 15 رقم من الارقام ههههههههههههههههههه
10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الإثنين ديسمبر 28, 2009 2:21 pm

SHROUKJ كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههه تمر ههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
رقم 15 رقم من الارقام ههههههههههههههههههه
10

Twisted Evil رقم 10 رقم من الارقام Twisted Evil
13
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7oob_a7laa
Sup Ow
Sup Ow
avatar

المدينة / المحافظة : cairo
الموقع الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الإثنين ديسمبر 28, 2009 3:22 pm

رقم 13 هو رقم النحس
270

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الإثنين ديسمبر 28, 2009 5:04 pm

7oob_a7laa كتب:
رقم 13 هو رقم النحس
270

هههههههههههههههههههههههههه انا بتفائل جدا برقم 13 على فكرة اما 270 هتلاقية زى 280 بالظبط مش بيفكرنى باى حاجة هههههههههههههههههههههه Twisted Evil 500 Twisted Evil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الإثنين ديسمبر 28, 2009 11:10 pm

رقم 500 ده بيفكرنى بامبارح
لسه ساحبه من البنك 500 جنيه
84
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shahe2010
OplisT
OplisT



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 12:28 am

هههههههههههههههههههههههه 84 بيفكرنى برقم القيد بتاعى فى الجامعه
نااااااااااااااااايس لعبه يا كوكو flower flower
28
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 12:42 am

تسلمى ياقلبى انتى الاحلى
28 ده ببقى اعده على نار علشان
لما بتيجى الساعه 12 بقول لحبيبى كل سنه وهوة طيب
6
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 5:58 pm

رقم 6 بيفكرنى بليلة العيد و اللحمة هههههههههههههههههه رقم واحد 1
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 6:53 pm

الله واحد وملوش تانى
3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 9:42 pm

رقم 3 بيفكرنى بالمثل اللى بيقول التالتة تابتة رقم 22
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   السبت يناير 30, 2010 3:30 pm

عيد ميلاد بابا
رقم 71
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nor_elamr
OplisT
OplisT
avatar

المدينة / المحافظة : alx

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد يناير 31, 2010 11:03 pm

مش بيفكرنى بحاجه
55
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: لعبه جديده بس جميله جدا   الأحد يناير 31, 2010 11:38 pm

قلبى انا منورة المنتدى كلو
55 رقم من الاقام
10
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لعبه جديده بس جميله جدا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي ايجبت احلي دنيا :: المنتديات :: منتدي الترحيب والترفية والاهداءات-
انتقل الى: