منتدي ايجبت احلي دنيا
اذا لم تكن مسجلا لدينا فعليك بالتسجيل اولا واذا كنت قد سبق لك التسجيل فعليك بادخل اسمك الحركي ورقمك السري واهلا ومرحبا بك ..

منتدي ايجبت احلي دنيا

منتدي روم ايجبت احلي دنيا شامل بالكام فروج ويمنع وضع اي برامج داخل المنتدي لعدم حذف عضويتك نهائيا
 
البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالشات الكتابي
رابط جديد : يمكنك الاتصال www.ahladonia.net
انها غرفه دردشه بالصوت والصوره وبدرجه نقاء عاليه جدا تجمع مختلف الجنسيات العربيه داخل مكان واحد EGYPT_AHLA_DONIA
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» *عيدميلادوليدكيوبيد
الإثنين مايو 30, 2011 12:23 am من طرف mr_hassan

» للفتيات فقط..هل انتي مجنونه..ادخلي واحكمي.
الجمعة مايو 20, 2011 10:30 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد gopaعزيزاحلا دنيا
الثلاثاء أبريل 12, 2011 12:43 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد zahra احلا دنيا
الثلاثاء أبريل 05, 2011 12:13 am من طرف mr_hassan

» * عيد الاضحى المبارك
الإثنين نوفمبر 15, 2010 1:01 pm من طرف mr_hassan

» *الوقوف علي عرفة
الإثنين نوفمبر 15, 2010 12:48 pm من طرف mr_hassan

» *تهنئة بالخطوبة السعيدة من القلب للأخ / جاكو
الخميس نوفمبر 04, 2010 8:20 am من طرف SHROUKJ

» أهدااااء
الأحد أكتوبر 31, 2010 4:57 pm من طرف SHROUKJ

» *عيدميلاد الاخ/ عمرو جاكو
الأربعاء سبتمبر 29, 2010 2:31 pm من طرف mr_hassan

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
راسلنا لنقوم بالتبادل الاعلاني سويا نرحب بكل المنتديات والمواقع التي تتقيد بالاخلاق الفاضله والمواضيع الهادفه فقط لاغير .. مدراء منتدي احلي دنيا
عضوية مميزة
SUPERاحصل علي عضوية مميزةمن هنااعرف الشروطمن هنا

شاطر | 
 

 ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
mishmisha33333
OplisT
OplisT


المدينة / المحافظة : القاهره

مُساهمةموضوع: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 6:22 pm

 flower flower flower مثلا انا هاقول موقف 
لو كنت انت فى الاوتوبيس وفلوسك انسرقت وانت مش عارف ولما حاولت تطلع الفلوس لم تجدها وكان الكومسرى جاى ناحيتك كنت هتعمل ايه؟؟؟؟؟؟

التوقيع mishmisha33333

flower flower flower
علي كل مشترك ان يجد الحل وكمان ممكن موقف زي ده حصل ليك ومش مهم انت ممكن يكون اي شخص اخر.................................................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 6:34 pm

بصى يا مشمشة سهلة جدا ممكن انط من الشباك و اجرى من الباب و ابقى ضحية التذكرة و لو ماليش مزاج اعمل مجهود يبقى اسيبلة الساعة رهن مكان التذكرة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mishmisha33333
OplisT
OplisT


المدينة / المحافظة : القاهره

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 6:38 pm

ناااااااااااااااااااااااااااااايس رد يا مامي وكمان ناااااااااااااااااااااااااايس نطه ونااااااااااااااااااااااايس هروب I love you I love you sunny sunny هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 6:39 pm

scratch ا ممممممممممم طيب قوليلى تعملى اية لو دخلتى مطعم و انتى بتاكلى لقيت دبانة ميتة عايمة على وش الشوربة هتعملى اية ساعتها scratch هااااااا اريد حالا jocolor
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 6:41 pm

المثل بيقول يا مشمشة الجرى نص الجدعنة و فى حالتنا دى الجدعنة كلها هههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shahe2010
OplisT
OplisT



مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 7:47 pm

بصي يا مامي انا لو لقيت دبانه في الشوربه اول حاجه ابلغ الشرطه واعمال محضر اثبات حاله
وبعد كده اكيد مش هشرب شوربه تاني في حياتي وهيجلي قرفه طول العمر وممكن كمان اموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت من القرف و
ناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااايس موقف بجد Smile Rolling Eyes Rolling Eyes Crying or Very sad Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shahe2010
OplisT
OplisT



مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 7:50 pm

سوري يا مامي انا مشمشه وعملت الرد من عند شااااااااااااااااااااااااااااهي Crying or Very sad Sad Sad Crying or Very sad
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 7:56 pm

ههههههههههههههههههههه لية كدة هتبلغى الشرطة و تبطلى تشربيها تانى و تتقرفى و تموتى علشان دبانة نونو يا مشمشة مدى ايدك و شليها من جناحها و ارميها و اشربى الشوربة عادى جدا هتلاقيها مليانة فيتامينات و بعدين مش هتفرق انتى و شاهى واحد حبيبتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Festk
Owner
Owner
avatar

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 9:49 pm

بيكون ايه شعورك وانتي بتكلمي حد

وبعدين فجأة تلاقي النقط بتاعه الحروف بتجيلك نقطه نقطه

بيتفتف وهو بيتكلم يعني

هههههههههههههههههههههههههههه يع قمه القرف


نايس موضوع علي فكره علشان انا بحب الرخامه

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟   الجمعة ديسمبر 25, 2009 9:58 pm

ههههههههههههههههههههههههههه يخرب عقلك يا منى نايس موقف انا عن نفسى هختفى من قدامة فى لحظة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ماذا تفعل لو كنت مكانى ؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي ايجبت احلي دنيا :: المنتديات :: منتدي الترحيب والترفية والاهداءات-
انتقل الى: