منتدي ايجبت احلي دنيا
اذا لم تكن مسجلا لدينا فعليك بالتسجيل اولا واذا كنت قد سبق لك التسجيل فعليك بادخل اسمك الحركي ورقمك السري واهلا ومرحبا بك ..
منتدي ايجبت احلي دنيا
اذا لم تكن مسجلا لدينا فعليك بالتسجيل اولا واذا كنت قد سبق لك التسجيل فعليك بادخل اسمك الحركي ورقمك السري واهلا ومرحبا بك ..
منتدي ايجبت احلي دنيا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي ايجبت احلي دنيا

منتدي روم ايجبت احلي دنيا شامل بالكام فروج ويمنع وضع اي برامج داخل المنتدي لعدم حذف عضويتك نهائيا

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولالشات الكتابي
رابط جديد : يمكنك الاتصال www.ahladonia.net
انها غرفه دردشه بالصوت والصوره وبدرجه نقاء عاليه جدا تجمع مختلف الجنسيات العربيه داخل مكان واحد EGYPT_AHLA_DONIA
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» *عيدميلادوليدكيوبيد
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالإثنين مايو 30, 2011 12:23 am من طرف mr_hassan

» للفتيات فقط..هل انتي مجنونه..ادخلي واحكمي.
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة مايو 20, 2011 10:30 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد gopaعزيزاحلا دنيا
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 12, 2011 12:43 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد zahra احلا دنيا
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالثلاثاء أبريل 05, 2011 12:13 am من طرف mr_hassan

» * عيد الاضحى المبارك
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 15, 2010 1:01 pm من طرف mr_hassan

» *الوقوف علي عرفة
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالإثنين نوفمبر 15, 2010 12:48 pm من طرف mr_hassan

» *تهنئة بالخطوبة السعيدة من القلب للأخ / جاكو
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالخميس نوفمبر 04, 2010 8:20 am من طرف SHROUKJ

» أهدااااء
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالأحد أكتوبر 31, 2010 4:57 pm من طرف SHROUKJ

» *عيدميلاد الاخ/ عمرو جاكو
شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 29, 2010 2:31 pm من طرف mr_hassan

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
راسلنا لنقوم بالتبادل الاعلاني سويا نرحب بكل المنتديات والمواقع التي تتقيد بالاخلاق الفاضله والمواضيع الهادفه فقط لاغير .. مدراء منتدي احلي دنيا
عضوية مميزة
SUPERاحصل علي عضوية مميزةمن هنااعرف الشروطمن هنا

شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ابو حنين
OplisT
OplisT

المدينة / المحافظة : دمياط

شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Empty
مُساهمةموضوع: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 12:19 pm

االسلام عليكم جمعة مباركة عليكم جميعاا ان شاء الله موعدنا اليو مع شخصية محترمة من شخصيات روم كام فروج عرب هو شاب راجل في تصرفاته رائع في اخلاقه فلسفته في الحياة يا ابيض يا اسود ميعرفش اللون الرمادي هو A_Matrix هو عبد الله ماترالله الله انسان خلوق وطيب وواضح جدااا لايختلف عليه اثنين من يعرفه يحبه ومن لايعرفه يظن انه متكبر لكنه يعرف كثراا من خبايا هذا البرنامج عرفته في عصبيته وعرفته في مرحه وعرفته في حزنه لاكنه دائما صلب لايقع بسهوله شامخا يعرف كيف يتعامل مع اخونا اليوزرات دوت تعال وبحب فياض حماك الله يا عبد الله مزيدا من التقدم والرقي اخي الكريم اخوكم ابو حنين
Festk
Owner
Owner
Festk

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 2:55 pm

عبد الله شخص محترم جداً وطيب وكويس وهادي

بس عيبو بحسو انو سلبي في التسامح كتير مش بيعجبني سلبيته دي

هو جميل في حتته الابيض والاسود بس ممكن ينسي الشجار مع الاسود ويكلمه عادي

وده وحش اوي لأنو بيتاخد انو ضعف وسوء

مع احترامي ليك يا عبد الله انا عارفه انك بتعزني وبتحترمني بس انا والله مش بغلط فيه

دي حته صغنونه بس بتزعلني منو
ابو حنين
OplisT
OplisT

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 3:16 pm

السلام عليكم معكي فعلااا بس الانسان الصافي النقي لما بيحب بيحب بجد ولما بيكره بيكره بس عبد الله انسان طيب وزيه زي كل البشر فيه مميزات وعيوب اشكرك اختي الغاليه علي الرد اخوكي ابو حنين
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 3:29 pm

نايس اختيار ابو حنين لشخصية عبد الله دايما موفق فى اختياراتك
Matrix
New User

المدينة / المحافظة : Cairo

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 4:08 pm

سلام عليكم
منور ابو حنين وشكرا علي كلامك الجميل تسلم يا غالي Embarassed
اما بقي فستك اشكرك علي كلامك الكويس وانا عمري ماازعل من اي حد ينتقد فيا اي حاجه بس انا اعتقد انه مش عيب ده ميزة يا مني لان انا بسامح الناس بس بابقي عارفه دماغهم فيها ايه وبيفكروا ازاي وبرضه ربنا يهدي كل واحد Exclamation
ومنورة مدام تمر Like a Star @ heaven :
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 4:12 pm

اهلا بيك عبد الله نورت منتداك و ان شاء الله دايما معانا
Festk
Owner
Owner
Festk

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 4:20 pm

عبد الله والله منورنا

بس عايزه افهمك حاجه انو ممكن يكون حد غلط فيك غلط وحش مش ينفع ترجع تكلمه تاني

لانو في حاجات مش ينفع نعديها كده

وانت عارف والله انت ايه عندي انا مش بنتقدك انا بس بقول علي حاجه مش بتعجبني

لكن انت فوق الوصف

وكل عام وانت بخير يا عبدالله نورتنا جداً يارب يكون المنتدي نال اعجابك
ابو حنين
OplisT
OplisT

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 25, 2009 4:54 pm

السلام عليكم تسلم يا عبد الله واهلاا وسهلاا بك في منتداك يارب تكون دايما معانا اما عن شكرك ليا فانا بقول كلمة حق مش اكتر اتمنيلك التوفيق دائما في حياتك الخاصه والعامه مع خالص حبي واحترامي اخوك ابو حنين
احمد جميل
New User

المدينة / المحافظة : اسيوط

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالسبت ديسمبر 26, 2009 12:20 pm

السلام عليكم عبد الله من اكتر الشخصيات احتراما بجد وهو لما قال ملام لمالله قال كفايه انى اقول اخوي وانا برضو هاكتفى لنفس الكلمه عبدالله اخوي وربنا يعلم ونايس اختيار ابو حنين ديما بالتوفيق ان شاء الله
z1ca
New User

المدينة / المحافظة : cairo

مُساهمةموضوع: رد: شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix   شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix Icon_minitimeالخميس ديسمبر 31, 2009 11:45 pm

عبدالله والله شخصية كويسة رغم انى مش اتكلمنا مع بعض ولا مرة بس بحس انه كويس ومحترم
بس فى تعليق بسيط عليه بحس انه متحيز لناس على ناس
وربما بيقول كلام لحد دلوقتى يمكن ميكنش اخد باله مزعل ناس منه كتير
وهما كلمونى فى الموضوع دى بس انا مقدرش افاتحه فى حاجة
بس ناااااااااايس شخصية ياعم ابو حنين

شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب A_Matrix
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب E9
» شخصيات محترمة في روم كام فروج عرب HiMaEldmery
» شخصيات محترمة من روم كام فروج عرب massari
» شخصيات محترمة في كام فروج عرب jako0o