منتدي ايجبت احلي دنيا
اذا لم تكن مسجلا لدينا فعليك بالتسجيل اولا واذا كنت قد سبق لك التسجيل فعليك بادخل اسمك الحركي ورقمك السري واهلا ومرحبا بك ..

منتدي ايجبت احلي دنيا

منتدي روم ايجبت احلي دنيا شامل بالكام فروج ويمنع وضع اي برامج داخل المنتدي لعدم حذف عضويتك نهائيا
 
البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالشات الكتابي
رابط جديد : يمكنك الاتصال www.ahladonia.net
انها غرفه دردشه بالصوت والصوره وبدرجه نقاء عاليه جدا تجمع مختلف الجنسيات العربيه داخل مكان واحد EGYPT_AHLA_DONIA
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» *عيدميلادوليدكيوبيد
الإثنين مايو 30, 2011 12:23 am من طرف mr_hassan

» للفتيات فقط..هل انتي مجنونه..ادخلي واحكمي.
الجمعة مايو 20, 2011 10:30 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد gopaعزيزاحلا دنيا
الثلاثاء أبريل 12, 2011 12:43 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد zahra احلا دنيا
الثلاثاء أبريل 05, 2011 12:13 am من طرف mr_hassan

» * عيد الاضحى المبارك
الإثنين نوفمبر 15, 2010 1:01 pm من طرف mr_hassan

» *الوقوف علي عرفة
الإثنين نوفمبر 15, 2010 12:48 pm من طرف mr_hassan

» *تهنئة بالخطوبة السعيدة من القلب للأخ / جاكو
الخميس نوفمبر 04, 2010 8:20 am من طرف SHROUKJ

» أهدااااء
الأحد أكتوبر 31, 2010 4:57 pm من طرف SHROUKJ

» *عيدميلاد الاخ/ عمرو جاكو
الأربعاء سبتمبر 29, 2010 2:31 pm من طرف mr_hassan

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
راسلنا لنقوم بالتبادل الاعلاني سويا نرحب بكل المنتديات والمواقع التي تتقيد بالاخلاق الفاضله والمواضيع الهادفه فقط لاغير .. مدراء منتدي احلي دنيا
عضوية مميزة
SUPERاحصل علي عضوية مميزةمن هنااعرف الشروطمن هنا

شاطر | 
 

 سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الأحد ديسمبر 20, 2009 9:37 pm



عايزه اسالكم سؤالين ...سؤال للبنات ..وسؤال للشباب... بس بصراحه

سؤال البنات
هل تفضلين الزوج صاحب المال والثراء ام الزوج صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقيرا ؟؟؟

سؤال الشباب

من تتمني الزواج منها --- صاحبة القلب الحنون والحب الجارف ام صاحبة الوجه الجميل الفاتن ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الأحد ديسمبر 20, 2009 9:57 pm

سؤال البنات
هل تفضلين الزوج صاحب المال والثراء ام الزوج صاحب الحب والحنان حتي ولو كان فقيرا ؟؟؟

امممممممممممممم سؤال منطقى جدا بس المثل بيقول لو دخل الفقر من الباب هرب الحب من الشباك confused يبقى خير الامور الوسط Exclamation Exclamation Exclamation
سؤال الشباب

من تتمني الزواج منها --- صاحبة القلب الحنون والحب الجارف ام صاحبة الوجه الجميل الفاتن ؟؟؟

اممممممممممممم برضة سؤال منطقى جدا بس يا ترى الجمال و الحب فقط الشروط الوحيدة لاختيار شريكت الحياة ؟؟؟؟؟ اومال فين التدين و الاخلاق و السمعة الطيبة Question Question Question و المثل بيقول لبس البوصة تبقى عروسة Twisted Evil و مثل تانى بيقول من برة هلاهلة و من جوة يعلم الله rendeer
jocolor و فى الاخر نصيحتى ليكم شباب و بنات قبل ما تناسب حاسب jocolor
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الأحد ديسمبر 20, 2009 10:11 pm

نااااااااااااااايس
جامده انتى يا تمرايه والله
هههههههههههههههههههههه
شكراااااا لمرورك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الأحد ديسمبر 20, 2009 10:26 pm

Twisted Evil نخن دائما نختلف عن الاخرون Twisted Evil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TnI
New User
avatar

المدينة / المحافظة : المعادي
الموقع الموقع : a7la_banat_masr&camfrogarab

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الإثنين ديسمبر 21, 2009 1:24 am

يدخل الفقر من الباب يفر الحب من شباك ههههههههههه

انا بقى جوزت وحد غني بدينو واخلاقو وحترامو ليه والاهلي


وافتكر مش لزم غنا المال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الإثنين ديسمبر 21, 2009 11:15 am

بالظبط ده الكلام الصح
اشكرك على الكلام ده
وشكرا لمرورك ياقمرايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Festk
Owner
Owner
avatar

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الإثنين ديسمبر 21, 2009 11:54 am

خدوهم فقرا يغنيكم ربنا

اما جمال البنت فا زي الطورته الحمضانه

شكلها من بره حلو اوي لكن مكوناتها حمضانه وتعمل تسمم فا الجمال وحدو لا يكفي

خير الامور الوسط علي رأي تمر

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الإثنين ديسمبر 21, 2009 3:04 pm

تماااااااااااام
الحمد لله على كل شئ
نااااااايس راى منى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
habiba
OplisT
OplisT
avatar

المدينة / المحافظة : cairo
الموقع الموقع : www.camfrog.com

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 5:48 pm

حب ايييييييييييييه اللي انت جي تتكلم عليه انت عارف ابله معني الحب اييييييييييييييييييييه ايييييييييييييييييه الحب دح دح والهجر كوخ كوخ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 5:54 pm

ههههههههههههه والله يا حبيبه
فى موضوع عملاه علشان كلمه الحب دح دح دى هههههه
مرسيه لمرورك ياقمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7oob_a7laa
Sup Ow
Sup Ow
avatar

المدينة / المحافظة : cairo
الموقع الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 8:28 pm

انا افضل الزواج من صاحبة القلب الحنون والحب الجارف
لان جمال الوجة زايل اما جمال الروح خالد

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الثلاثاء ديسمبر 22, 2009 8:44 pm

نايس راى
شكرررررررا لمرورك الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الأربعاء ديسمبر 23, 2009 10:23 am

habiba كتب:
حب ايييييييييييييه اللي انت جي تتكلم عليه انت عارف ابله معني الحب اييييييييييييييييييييه ايييييييييييييييييه الحب دح دح والهجر كوخ كوخ
Crying or Very sad
لا حولا و لا قوة الا بالله Crying or Very sad ماتعمليش فى نفسك كدة يا حبيبة صحتك يا بنتى مش كدة Crying or Very sad Crying or Very sad Mad ال الحب دح دح و الهجر كخ كخ ال هههههههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يهديكى يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............   الأربعاء ديسمبر 23, 2009 10:53 am

habiba كتب:
حب ايييييييييييييه اللي انت جي تتكلم عليه انت عارف ابله معني الحب اييييييييييييييييييييه ايييييييييييييييييه الحب دح دح والهجر كوخ كوخ

لا حول و لا قوة الا بالله هههههههههههههههههههههههههههههه ربنا يهديكى يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
سؤال للبنات؟؟.............و سؤال للشباب؟؟.............
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي ايجبت احلي دنيا :: المنتديات :: منتدي الترحيب والترفية والاهداءات-
انتقل الى: