منتدي ايجبت احلي دنيا
اذا لم تكن مسجلا لدينا فعليك بالتسجيل اولا واذا كنت قد سبق لك التسجيل فعليك بادخل اسمك الحركي ورقمك السري واهلا ومرحبا بك ..

منتدي ايجبت احلي دنيا

منتدي روم ايجبت احلي دنيا شامل بالكام فروج ويمنع وضع اي برامج داخل المنتدي لعدم حذف عضويتك نهائيا
 
البوابةالرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخولالشات الكتابي
رابط جديد : يمكنك الاتصال www.ahladonia.net
انها غرفه دردشه بالصوت والصوره وبدرجه نقاء عاليه جدا تجمع مختلف الجنسيات العربيه داخل مكان واحد EGYPT_AHLA_DONIA
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» *عيدميلادوليدكيوبيد
الإثنين مايو 30, 2011 12:23 am من طرف mr_hassan

» للفتيات فقط..هل انتي مجنونه..ادخلي واحكمي.
الجمعة مايو 20, 2011 10:30 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد gopaعزيزاحلا دنيا
الثلاثاء أبريل 12, 2011 12:43 pm من طرف mr_hassan

» *عيد ميلاد zahra احلا دنيا
الثلاثاء أبريل 05, 2011 12:13 am من طرف mr_hassan

» * عيد الاضحى المبارك
الإثنين نوفمبر 15, 2010 1:01 pm من طرف mr_hassan

» *الوقوف علي عرفة
الإثنين نوفمبر 15, 2010 12:48 pm من طرف mr_hassan

» *تهنئة بالخطوبة السعيدة من القلب للأخ / جاكو
الخميس نوفمبر 04, 2010 8:20 am من طرف SHROUKJ

» أهدااااء
الأحد أكتوبر 31, 2010 4:57 pm من طرف SHROUKJ

» *عيدميلاد الاخ/ عمرو جاكو
الأربعاء سبتمبر 29, 2010 2:31 pm من طرف mr_hassan

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
التبادل الاعلاني
راسلنا لنقوم بالتبادل الاعلاني سويا نرحب بكل المنتديات والمواقع التي تتقيد بالاخلاق الفاضله والمواضيع الهادفه فقط لاغير .. مدراء منتدي احلي دنيا
عضوية مميزة
SUPERاحصل علي عضوية مميزةمن هنااعرف الشروطمن هنا

شاطر | 
 

 ازاى تبطخى جوزك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ChaHiNdA
OplisT
OplisT
avatar


مُساهمةموضوع: ازاى تبطخى جوزك   الجمعة نوفمبر 06, 2009 10:43 pm







اول شى جربوها فى حد قريب وادوه المقادير وطريقة العمل دى
والحمد الله حتعدي على خير



إليك هذه الوصفة الغنية التي تجعلك هنيئة



ضعي زوجك في قدر من الاهتمام والمحبة...بس هدئي النار


اسكبي عليه حنانك وعطفك...انتبهي لا يغرق




ملحيه بقليل من الابتسام... خليها خفيفة حتى لا يقول هبله


حركي المزيج بملعقة من الأعصاب الهادئة


احكميه بغطاء من الثقة المضغوطة ولا تنسي 5 بهارات: لا تناقشي

لا تجادلي - لا تناحسي - لا تطالبي - لا تعاتبي




هنيئا لك الجنة في الآخرة ومستشفى المجانين في الدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MKA
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : الفيوم
الموقع الموقع : احلي دنيا

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الجمعة نوفمبر 06, 2009 10:52 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه نايس موضوع بجد بس ياريت البنت تعرف تعمل كده

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»





افعل يابن ادم ما شئت فكما تدين تدان

مين في الحياه دي متولدش برئ ما بنختلفش عن الملايكة في شئ

لا تحسبن الزمن باقي فكلنا في الزمن ماضي
اخوكم MKA
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
zahra
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : القاهرة
الموقع الموقع : ايجيبت احلى دنيا

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الجمعة نوفمبر 06, 2009 10:59 pm

jocolor عثلللللللللللللللللل وربنا يا شاهى jocolor scratch ضعى بعض التوابل الشديدة الحروقه لكى يحترق بحبك geek scratch اسكبى عليها بعض من مرق العشق والغرام لكى تجعليه لا يدرى اين ولا متى ولا لاين ذاهب Basketball Basketball scratch ثم اضيفى رائحه الزهر كنوع من تحليه بين الحروقه والميوعه فى الطعم lol! flower رحمنا الله من شقوة الرجال وصعوبه عقولهم وطفولتهم المتأخرة ههههههههههههههههههههههههههههههههزوزو بتقولك نايسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس يا شاهى وصفه Embarassed

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»




الزهور تتفتح حتى فى الصقيع والبراكين وتحت الثلج والنار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الجمعة نوفمبر 06, 2009 11:06 pm

Twisted Evil و يا سلام بقى لما تحطيه فى الفرن ياخد وش و يحمر هيبقى طعم اوى اوى اوى يا شوشو Twisted Evil نايس وضفة بجد Twisted Evil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7oob_a7laa
Sup Ow
Sup Ow
avatar

المدينة / المحافظة : cairo
الموقع الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   السبت نوفمبر 07, 2009 7:05 am

ههههههههههههه نايس تعليق يا مدام تمر
نايس كلام يا شاهتدا بجد لو كل واحدة عملت بالوصفة دى هاتخلى البيت جنة وتحافظ على اسرتها.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Festk
Owner
Owner
avatar

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   السبت نوفمبر 07, 2009 12:53 pm


ايه الكلام ده

مافيش طبعاً الكلام ده
ده المثل بيقول

بره وجوه فرشتلك وانت مايل ايه يعدلك

فكك يا ماما انتي وهي من الكلام الفارغ ده

ده يكون بس مع الراجل الراجل

اللي يستاهل لكن مش شباب اليومين دول عندهم 10 عيون يشوفو بره وجوه نو

اصل جوه حادق اشوف حته حلوه بره

ولو عسل علي طول يقولك جزعت اروح ادور علي حته حرشه بره

rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   السبت نوفمبر 07, 2009 1:41 pm

Festk كتب:

ايه الكلام ده

مافيش طبعاً الكلام ده
ده المثل بيقول

بره وجوه فرشتلك وانت مايل ايه يعدلك Twisted Evil

فكك يا ماما انتي وهي من الكلام الفارغ ده

ده يكون بس مع الراجل الراجل

اللي يستاهل لكن مش شباب اليومين دول عندهم 10 عيون يشوفو بره وجوه نو

اصل جوه حادق اشوف حته حلوه بره

ولو عسل علي طول يقولك جزعت اروح ادور علي حته حرشه بره

rendeer rendeer rendeer rendeer rendeer
Twisted Evil Twisted Evil هو دة الكلام المظبوط Very Happy Very Happy اخدتيها من على طرف لسانى يا منمن Wink Razz Twisted Evil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Festk
Owner
Owner
avatar

الموقع الموقع : Egypt_AhLa_DoniA

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   السبت نوفمبر 07, 2009 2:12 pm

يا ستي دول عيشين في اوهام

مش في الدنيا

لسه مش جربو اصلهم معذورين

الكلام حاجه والعيشه حاجه تانيه

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
EWAN MANSOUR
New User


الموقع الموقع : titanic

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   السبت نوفمبر 07, 2009 7:51 pm

ربنا ع الظالم والمفترى وابن الحرام

[url]e[/url]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SHROUKJ
Owner
Owner
avatar

المدينة / المحافظة : امريكا
الموقع الموقع : بدون موقع

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الأحد نوفمبر 08, 2009 4:02 pm

موووووووووضوعك جميل ياشوشو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الخميس نوفمبر 12, 2009 12:50 am

معقووووول يطلع منك الكلام دا ياه دا انتي رفضتي مساعدتي
ونا بستجد بيكي عشان في دانا عبيط البرنامج دا OpenTalkLive
وعلى راي النثل اسمع كلامك يعجبني اشوف
امووورك اتغرب

ahwak_ana
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
3aroset__Elba7R
OplisT
OplisT
avatar

المدينة / المحافظة : عالم بلا نفوس مريضة
الموقع الموقع : Egypt_ahla_donia

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الخميس نوفمبر 12, 2009 8:20 am

نااااااااايس وصفة ياشوشو Embarassed بس ياتري في الرجل اللي يتعمل علشاااااااااااااان كل ده ؟؟؟ geek geek
ياسلام لووووووووووووووووووووو في حد كده كانت كل ستات العالم عايشة في سعااااااادة Embarassed Embarassed
المرأة العظيمة تلهم الرجل أما المرأة الذكية فتثير اهتمامه
بينما تجد المرأة الجميلة لا تحرك في الرجل أكثر من مجرد الشعور بالإعجاب
ولكن المرأة العطوف المرأة الحنون وحدها هي التي تفوز به في النهاية Embarassed Embarassed


«®️°•.¸.•°°•.¸.•°™️ الـتـوقـيـع ™️°•.¸.•°°•.¸.•°®️» ,,,,,صفا الحسيني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
7oob_a7laa
Sup Ow
Sup Ow
avatar

المدينة / المحافظة : cairo
الموقع الموقع : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الخميس نوفمبر 12, 2009 4:54 pm

انتى كدة هاتقطعى على زهرة هى المتخصصة فى المطبخ بس عايز اعرف ازاى تطبخى صنية بطاطس فى الفرن

«®°•.¸.•°°•.¸.•°™ الـتـوقـيـع ™°•.¸.•°°•.¸.•°®»



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hagar
New User


المدينة / المحافظة : الفيوم

مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الإثنين نوفمبر 30, 2009 1:19 pm

كما قال الشاعر يا مأمن الرجال يا مأمن الميا فى الغربال والله انا دخلت الموضوع لانى قريته اذاى تبطحى جوزك واضح ان نظرى سليم الحمد لله شكلى هركب نضارة قريب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الأربعاء ديسمبر 23, 2009 1:40 pm

Twisted Evil حد جرب قبل كدة يعملة صنية بطاطس او برام بمية فى الفرن و يا سلام بقى لو عملتية مشوى على الفحم فى السيخ اللى بيلف دة روعة دى احدث طريقة على فكرة جربوا و ادعولى بقى Twisted Evil ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه lol! rendeer lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ازاى تبطخى جوزك   الإثنين يناير 04, 2010 4:20 pm

نايس موضوع ونحن بتظار المزيد من روائعك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ازاى تبطخى جوزك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدي ايجبت احلي دنيا :: المنتديات :: منتدي الأسرة-
انتقل الى: